Ja, då var det bara att välkomna år 2010. Finns inte så mycket annat att göra!

Det går som sagt inte att komma ifrån detdära, att det blir ett nytt år.
På något sätt tycker jag att det känns lite sorgligt när det bli nytt år, men det kan man ju inte gå och tycka hela tiden! Nä, hur som och vad som så tror och hoppas jag på att det ska bli ett bra år!! Känns ju ganska bedrövligt att gå och tro och hoppas på något annat.
2009 måste jag ju säga har varit ett ganska bra år faktiskt, så jag är nöjd. Man blir det nästan automatiskt på något sätt när man hade en sån bra sommar =)

Nyårsafton var trevlans. Började med middag med nio andra trevlans filurer hemma hos Carro. Fy fanken vad mätta vi var, men goott var det! Så det åts, det skålades, det skrattades och våra uppdrag utfördes!
När de andra drog vidare till Etage trippade jag iväg till Sebastian och mötte upp honom och Anton, åt desutom lite till. Denna gång glass och varma hallon. Gooott igen!
Klockan slog 12, vi gick ut på gatan, vi frös, vi drack, rökte cigarr och skrattade gott åt Sebastian när han förstörde champangeflaskan.
Resten av kvällen blev ganska lugn, några gamla kompisar till Anton kom förbi och vi lyssna på massa musik och käka salta pinnar.
En trevlans trevlans kväll, men kvällens stora minus var att min kära Tessiless gick och blev magsjuk just denna jädrans dag. Total osis!!

    
   

Igår spenderades hela dagen lång hemma hos Anton med att varva film med mat med film med sömn med mat med sömn med tv-tittande med film.
Idag har jag skrivit skrivit och skrivit och har nu bara en uppgift kvar till inlämningen. Den svåraste kvar. Jippy!
Mina ben håller dessutom på att tina upp efter en tur ute i minusgraderna.

Trevlig kväll på er!
Tjingeling och som sagt, Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: emsan

olala =) bilderna sändes omgående till moi tack haha... är lite nervös för bockdansandet hahah!!! måste ses snart poosssss

2010-01-07 @ 17:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback