Eyes so bright, so big and wide make you feel so strange somewhere deep inside, It's the face of an angel, soul of the devil

Dåå var det helgdags.
Har väll varit ganska okey dagar nu. Fikade med Sara igår, sen var jag och Sandra hemma hos mormor&morfar och käka middag och snackade en massa om ditt och datt.
Idag blev det en tur i stan med Sandra och käka lunch. Fan vad man blir blöt och fryser om fötterna heela tiden.
Ikväll blir det lite partaj med Therese och några från hennes klass.
Imorgon kanske något vinteräventyr och på kvällen blir det lite middag här hemma.
Har dessutom nog lyckats skaffa mig ett jobb till sommaren, dock inte helt säkert än men det verkade ganska lovande.

Nu börjar jag känna att det ska bli himlans skönt att komma bort från Sverige och vardagen här hemma ett tag, spec i gårkväll kände jag en galet stark känsla av det.
Nya ställen, nya upplevelser och nya människor. Är riktigt glad att det iaf blev att jag åker med två som jag inte känner sen innan fast att det inte var det jag hade lust med från början. Känns än så länge superduperbra med dem, men ja haha, man ska väll inte säga för mycket när man inte ens har träffat dem än haha. Men de blir nog bra tror jag =)




Trevlig helg på er!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback