Långa nätter, där ute finns en värld av långa nätter och jag sitter vid fönstret i mitt rum och blickar ut över stadens alla ljus

Jag gjorde ett misstag.
Började lyssna på Melissa Horn efter att jag undrade vem det egentligen var..
Skulle inte gjort det nä! Det är ju as sorgliga låtar, iaf dem som jag lyssnat på hittills.
Ändå sitter jag och tycker att hon verkar ganska bra, blir lite smått fast och fortsätter lyssna på de ganska fina låtarna ändå. 
Fast att jag inte vill för dem lyfter ju inte direkt ens humör tycker jag..

Slutade jobba klockan två idag. Det är fan vilken skillnad på dagarna det blir då.
Vi skulle egentligen tränat idag, men jag tvivlar på att jag kommer att ta mig ut i detta väder något mer idag.

Nää, att stänga av denna musik gör jag nog bäst i nu!

 
Fast denna gåår iaf att lyssna på..


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback