Måndagsbarn

Det var sjuhelsikes jävla längesen jag kunde säga detta, meeen:
Fan vad lång den här senaste veckan känns och har varit!
Underbart rent ut sagt skulle jag vilja påstå och säga =) Så det gör jag!!
Kan liksom inte fatta att det bara är en vecka sen Sandra fyllde år.

Överlag var det en ganska bra vecka vad jag kan minnas haha, ja det är galet jag kommer inte ihåg riktigt vad som skett. Sandra fyllde iaf år, jag laga middag med Sara&Carro,  jag fikade med Emelie och lite sånt där.
Helgen gick åt till att jobba lördag, titta på robinsson och där efter sova (folk skratta på jobb när jag berättade om min sängläggning halv tio en lördag). Söndag jobba igen och sen blev det chill och mys med Anton. Lite "små tjuriga" blev vi när vi kom på att vi var sugna på popcorn men att Hållös hus för eeen eeeendaste gång inte hade det hemma. Vi hade godis och vi hade kakor. Men icke, popcorn skulle det vara. Men eftersom ingen orkade ge sig iväg till Konsum fick vi allt vara utan det.

Jag skulle ge mycket för att denna veckan med ska gå sakta. Men jag tvivlar på att det kommer inträffa.
Gillar inte denna veckan allt för mycket känner jag.
En vecka, sen är livet svart och blankt (förhoppningsvis är det inte så dramatiskt som det låter hehe). Det enda jag vet om detta år är att jag inte kommer att vara hemma på ca tre månader och att jag ska köpa en systemkamera innan året är slut. Det kunde ju varit värre, det skulle ju kunna vara att jag inte hade en aning om NÅGOT, nu vet jag två saker! Man skulle ju kunna vända på det med och se det som spännande och se en massa möjligheter som skulle kunna ske. Ja jag vet inte. Det ska nog bli bra på något sätt, vilket vet jag inte, men på något sätt blir det de!
Imorgon jobba, onsdag jobba, bara det känns lite halvdant. Iaf om man tänker på de tidiga mornarna! Pengar blir det dock. Och det ska ju vara huvudsaken?

Har en hel lista på saker som ska, borde och behövs göras nu på tre veckor.
Men hur kul känns det. Även om det är inför en resa som jag själv ska åka på känns det värdelöst när det är saker som jag vet att jag MÅSTE göra! Att jag inte har något att göra nu, men ändå har en hel jävla lista på saker som borde göras säger ju en del.
Men äsch, bara det är gjort till om tre veckor.
Om tre veckor sitter jag nu föresten på flygplatsen i Paris och väntar på nästa flyg. Haha huur galet är inte det? Inte så galet egentligen om man tänker efter. Men ändå, jag fattar inte det. Att jag ska iväg! Undra om man någonsin i sitt liv faktiskt kommer fatta det alla gånger man ska iväg.

En annan sak slog mig när jag en dag låg i min säng och av någon anledning råkade få syn på mina nya flippflopp.
Tänk att de nu står där helt orörda men om några månader har de varit både i det ena landet och det andra landet, dem har dansat samba (om jag lyckas haha), dem har dansat massa annat, de har gått på underbara stränder, de har vandrat på skitiga marknader, de har legat under en säng på ett skitigt hostel, de har burit en glad Lina, de har burit en förväntansfull Lina, de har burit en ledsen Lina, de har varit på spännande plaster och de har fått känna på havet både två och tre gånger.
Allt detta och mycket mer. Om de är av bra kvalite kommer de sen ha en svensk sommar att se fram emot när de kommer hem! OM kvaliten är bra det vill säga, ska jag chansa så tror jag dessvärre inte det haha.
Men, några veckor ska de väll iaf hinna med innan de kolappsar. Jag gillar dem iaf!

Nog med svammel för idag.
Adjök gott folk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback