Allt och inget!

Gah, jag känner allt. Samtidigt som jag känner nästan inget alls.
Känns helt tomt samtidigt som de är så mycket att de inte går att ta ut en del eftersom att allt sitter ihop.
Ja jag vet ifan. Tom och lite smått frustrerad kanske är bäst ord.

Allt är just nu som vanligt fast att det är jävligt ovanligt!
Men blir väll mest ovanligt om några dagar! Gah!

Jag har mått bättre, men jag har mått faaaan så mycket sämre också, det får man se som posetivt!
Dessutom hoppas jag verkligen och tror att det kommer att komma något bra ur detta. Jag vetefan vad, hur osv. Men jag tror att det blir bra =) och det känns som att det kommer att bli ett bra år, trotts total ovishet om i princip allt i livet hehe.
Det får bli som det blir när det blir med allt!

Tacka vet jag att jag ska träna idag.
Träna ja, ni läste rätt. Tränade första gången på typ ett år? i torsdags.
Känns lite smått onödigt att börja nu innan jag åker, men vad fan! Har väll mest börjat iof för att Sandra har börjat nu.
Trodde jag skulle vakna i fredags och inte kunna röra på mina kära kroppsdelar. Vilket jag inte hade behövt oroa mig för. Lite träningsvärk i magen och armarna bara, annars var det väldigt lungt. Värre var det med flåset under själva passet, illa illa!
Som sagt att träna och svettas ut lite tankar sen gör nog gott både för kropp och själ!

Det är nog föresten dags nu att se till att börja ta tag i, fundera och ladda upp mig inför min resa nu.
Två veckor kvar. Fjorton ynka dagar. Fjorton dagar låter fan så mycket mindre än två veckor!!
Som sagt, dags att börja räkna ner nu. Har varit för mycket tankar och fokus på en annan resa för att kunna inta min egen resa.
Om tre veckor springer jag i shorts, linne och flippflopp. Ganska najs när man tänker efter, jag har två veckor vinter kvar sen är det typ sommar&vår ända tills i september =)! NAJS!

Tjingeling

All makt åt Tengil, Anemenon och Plankton våra befriare! ♥

Kommentarer
Postat av: Aaanton

Anemenon :)

(Haha vad gay mitt namn ser ut utan vissa bokstaver)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback