YYYYYYYR VÄDER!!

Kapitel "lagerarbetare" är för denna gång avslutad i mitt liv.
Sista dagen blev jobbad idag. Det är skönt får jag lov att säga. Men finns ju dock saker som jag kommer att sakna. Lönen, möjligheten att i princip själv välja hur och när jag vill jobba och dessutom fanns där ju trevlans folk som man kanske aldrig mer kommer att träffa. Lite små konstigt.
Men nä nu är det nog dags för något nytt!
Extra jävla skönt var det imorse när jag jag insåg att det var sista morgonen på minst tre månader som jag slipper gå upp tidigt pågrund av att jag ska upp och arbeta.
Resten av dagarna nu innan vi åker ska jag bara glassa runt hade jag tänkt och fixa de som behöver fixas.
Fan vilket otrevligt väder det är föresten. Det är iaf otrevligt när man ska ta sig någonstans.
I fredagsnatt hade min buss utgått på grund av vädret så pappa fick komma och hämta mig i stan, efter att först stått och väntat på en buss i en halvtimme för att kunna komma in till stan. Idag missade jag två bussar hem på grund av vädret, efter att jag stått och väntat ute i hamnen en halv timme. Kaaaallt!
Resten av kvällen: varm dusch, säng, täcke, tv!
Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback