Throwing lockets to make a scene, I can't explain, you know what I mean


Jag är lite besviken på min söndag.
Vi skulle ju baka pepparkakor och göra pepparkakshus idag. Men icke. Just för att jag som vanligt är sent ute med äckelprojekt så hann vi inte det. Projekt som man sitter fast med får mig till att undra om man någonsin vill börja plugga, en annan fundering: ska jag verkligen plugga det jag tänker att jag vill. Då är det ju sånt mojs hela tiden säkert. Jag kanske bara ha fått för mig att jag vill för att jag inte vet något annat jag vill...hum...! Det löser sig...!?

Fast att jag inte har bakat så har jag ju inte direkt hållt på med projektet hela dagen.
Jag har fan typ noll i självdisciplin. Så en massa timmar har det ju inte direkt blivit med det. Alltså hade jag egentligen hunnit.
En massa tid gick till ett litet annat projekt haha. En sån sak som jag och Sandra nog kommer skratta ganska gott åt om några år haha.

Jag vill inte alls sitta och svara i telefon hela dagen lång imorgon, jag vill inte komma hem och verkligen vara tvungen att göra klart projektet, jag vill inte svara i telefon hela dagen lång på tisdag och jag vill inte gå direkt från jobb till att redovisa mitt projekt i tio minuter.
Jag har en känsla av att de kommer bli lite fiasko haha. Det kan ju nästan inte bli annat när man ska stå och prata om en tapet i tio minuter. Jag borde kanske gått på fler handledningar trotts allt haha.
Dessutom finns tanken där att jag skulle kunna skita i allt, är ju trotts allt bara 7,5 poäng. Dessutom har jag nästan bara varit på föreläsningarna och de har varit bra och intressanta de flesta så jag skulle inte känna att jag har gått till något som jag verkligen inte velat-
Fast samtidigt, nu är skitprojektet så pass långt gången, en lektion kvar med en tio minuters redovisning och sen är poängen mina och jag kommer aldrig träffa någon av typerna mer om de skulle gå åt helvete. Varför det nu skulle gå totalt åt helvete vet jag inte?
Jag ska sluta gå kurser. kanske! För min del har det nästan alltid bara varit nödlösningar för att jag iaf ska ha något litet att göra. Fast samtidigt, jag har ju inte förlorat något på det direkt.

Varför är julafton en fredag?
Kunde det inte varit en dag så att man fick ut så många lediga dagar som möjligt? Orka att de röda dagarna lägger sig på lördagen och söndagen. Tack för det lixom.
Speciellt nu när man jobbar på ett ställe som inte jobbar dem dagarna. 100 kronor på att nästa gång man får ut så många lediga dagar som man kan få så kommer jag jobba någonstans där det inte spelar någon roll.

- Idag har jag delvis kännt mig ganska bitter.
- Jag har idag lyssnat sjukt många gånger på Mikrofonkåt med September. Varför ställer jag mig verkligen frågan?
Kan vara gårkvällens (säger man verkligen så ?!) fel.
- Jag undrar när jag kommer tröttna på Put the sun back. Som de verkar: Aldrig. Vet inte hur länge jag har lyssnat på den låten nu, måste vara mer än ett år iaf!




Näe sov gott!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra

2010-12-06 @ 12:45:32
Postat av: Sandra

2010-12-06 @ 12:45:55
Postat av: sandra

2010-12-06 @ 12:46:45
Postat av: Sandra

Hahaha oj det blev visst lite fel när jag skulle försöka skriva här. Men nu verkar det funka :P Hahah om vårt lilla projekt så tror jag också att vi kommer att skratta åt det, men det hade varit roligare om du också hade ställt upp ;) Pepparkakorna får vi ta en annan dag. puss

2010-12-06 @ 12:49:32
Postat av: Äääntån

Och veeem introducerade dig för The Coral? I rock!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback