Allt eller inget

hum hum...
- Jag hade en jävligt konstig dröm inatt.
- Jag borde se till att bli jävligt full på mitt vin ikväll
- Jag borde inte se till att bli jävligt full eftersom jag inte riktigt har tid att vara bakis imorgon.
- Jag känner fast att jag inte borde.
- Jag känner inte alltid så som jag gjorde, vilket iof är skönt men ack så sorgligt med.
- Idag är det inte lika kallt, skönt som fan.
- Jag vill strypa lite.
- I förrgår blev det hus i helvete på en halv sekund. Helvetes kväll!!!
- Saker är inte alltid som man tror, vilket det tydligen aldrig kommer vara. Vilket egentligen både är bra och dåligt.
- Det är jävligt svårt att sitta och inte säga exakt vad man tycker bara för man vet att de blir fan så mycket värre om man gör det.
- Snart har Emelie varit borta hälften av tiden, sjukt.
- Jag borde slå in en present nu.
- Jag borde fortsätta på min tapet.
- På tisdag ska jag försöka stå och redovisa om en tapet i tio minuter. Hur lyckas man?
- Varför är du inte lite annorlunda, tänk vad skoj. Fast i längden är kanske nog detta bättre.
- Ganska snart är det 2011
- Jag är jävligt sugen på att baka pepparkakor.
- Imorgon är det redan söndag.
- Underbara underbara musik.
- Det hade varit trevlans med en grann uppenbarelse.
- Julkalendern verkar ju faktiskt bra, efter att ha sett ett avsnitt iaf haha
- Du har inte en aning.
- Det känns ändå ganska ljust och spännande ibland.
- Jag undrar hur jag kommer se ut om tio år. Lika dan eller något drastiskt?
- Jag undrar om det kommer bli att jag gör fler tatueringar en dag eller inte.
- Jag undrar om den man kommer bli tsm för resten av livet, om det finns en sån, kommer att se ut och vara exakt så som man tänker att ens "drömkille" ska vara och se ut. Känns inte riktigt så iof haha. Tänk så blir man kär i en som man "egentligen" tycker är ful haha.
- Nu borde jag verkligen slå in en present.
- Det kommer bli svårt att börja träna igen nästa vecka. När jag väl kommer hem från jobb kommer jag inte vilja gå ut i kylan mer.
- Antingen har jag gått ner i vikt eller så har mina jeans töjt sig. Inget av de känns rimligt.
- Om bara lite mer än en månad kan jag gå ut med Sandra, det känns jävligt skumt haha.
- Jag vill veta hur det ser ut från olika djurs ögon.
- Det känns så sorgligt och konstigt när man tänker på det.
- Jag undrar om jag alltid kommer bo i Sverige och Malmö? För några veckor kunde jag tänka mig att flytta, nu kan jag inte tänka mig det riiiktigt lika mycket.
- Tänk så många olika tankar och känslor det finns i världen.
- Nu ska jag slå in presenten!
Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback