Torsdag

Isch, jag vill inte ha något jädra nytt snöoväder. Nu börjar det snöa här utanför fönstret!
Kan det inte bara komma sådär lagom, inte blåsa och inte så att bussarna klyddar satan. Helst ska det ju vara sol, vindstilla, lite lagom kallt så att man inte fryser aaaaalls!


Denna vecka har första gången på jävligt länge känts ganska lång. Otroligt otroligt. Är en ganska trevlig vecka måste jag säga.I tisdags var vi ute och käka med jobb och kolla stand up. Maten vad god när vi väl fick den, tog en jädra tid fast att vi hade förbeställt. Komikerna var sjukt tråkiga i början men blev sen roliga. Den sista jag hann se innan jag gick till bussen var en ung kille som såg så sjukt nervös ut, en sån som man bara känner ”fan han måste vara rolig, annars kommer jag må dåligt för att jag tycker synd om honom för att ingen skrattar”. Men jag kunde pusta ut när han faktiskt var ganska rolig. Tur det för annars hade jag knappt haft hjärta att gå därifrån till bussen när han stod där uppe.
 

Igår var jag och fika med en som jag jobbade med på Coop. Det är kul när man träffar personer som det var jäkligt längesen man såg, men sen när man ses så känns de som att de var typ för bara någon vecka sedan man satt i pausrummet och knåpade ihop rebusar till varandra för att få tiden att gå.
Speciellt när vi kom på att det verkligen inte var nu i sommar utan förra sommaren vi senast sågs. Galet.
Om jag tycker att folk som ringer hit är knepiga här så tycker jag inte riktigt det fullt så mycket när jag får höra om hur folk som går genom säkerhetskontrollen på flygplatsen beter sig när de inser att de inte får ta med sig vatten, deo osv. Vem fan har missat det lixom haha. Varför ställa sig och hälla ut sin vattenflaska över sitt barn, eller stå och hoppa på tre packet smör eller få beskedet att man inte får ta med sin deo och ställa sig och sprutar ner hela sig själv bara för att jävlas / inte gå miste om den.
Puckade jävlar haha, men ACK så kul att höra om!


Ueee, nu snöar det ännu mer och blåser ännu mer!
I helgen måste jag se till att få lite julkänsla känner jag Idag ska jag iaf klä julegranen!
Nu är jag huuuungii!
 

TjingTjooong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback