The postman delivered a letter from your lover, only a phone call away


Nyårsafton idag ja. Hum.
På ett sätt tycker jag det känns lite sorgligt på någon vänster. Vet inte exakt varför. En liten dröm inatt kan kanske vara en bidragande faktor. Men de ska på någon vänster tryckas bort för idag vankas det tågåkande, god mat och en förhoppningsvis perfekt fylla! Jag vet exakt vem jag ska skylla på om mitt vin inte är gott haha!

Annars har de varit en helt okey vecka. Förutom jobb har det varit middag på restuarang i Limhamn med Carro, Sara & Co, ack så gott och ack så jävla mätt jag blev, alkohol inköp och kvällsfika på ett väldigt varmt cafe med Robin och turer än hit och än dit med mamma.
Igår slutade jag dessutom klockan 12, tycker att man borde göra det var eviga dag!

Nästa jobbdag är på tisdag. Alltså lite ledigt nu.
Än sålänge ganska få planer. Finns två, nä tre föresten. Spendera lite pengar, kolla Änglagård på bio och boka en tid för prat på banken.

-Tänk Emelie är redan inne i år 2011!
-Idag bröt jag ett litet löfte till mig själv. Attans.
-Jag undrar hur det egentligen kan vara så att saker i andras ögon är snygga när det i ens egna är fult, och hur saker i någons öron kan låta så bra och i ens egna inte alls bra.
- Jag hoppas tågen går exakt som de ska idag, hum tveksamt.
- Igår kolla jag på vår&sommarkläder på internet. Galet vad härligt de ska bli när man kan använda det igen. Ändå tycker man ofta inte det är lika extrem snyggt när man väl kan använda det.
- Det finns fan så mycket mer snygga sommarkläder för tjejer än för killar.
- Igår såg vi en såndär kille på Bauhaus som ser ut lite så där som man, eller ja man och man, jag tycker ser sketasnygg ut. De sluta med att jag, Sandra och mamma stog och fnittra i kön.
- Levande ljus kan vara det jag tycker är bland de bästa på vintern, och halsdukar.
- Pinsamma situationer är inte så trevliga. Spec inte dedära där man märker att man rynkar ansiktet av olust när man tänker på dem. Även om de inte ens var spec farligt.

Näe nu. får de vara slut på totalt onödigt vetande. Dags för något vettigare att göra, frågan är vad




Gott nytt år på er iaf. Må 2011 bli ett år att minnas.
Jag hoppas på ett år med mycket omtumlande saker. Inget i extrem negativ bemärkelse dock. Bara att det ska hända mycket, än det ena än det andra, galenskaper, impulssaker, varma och sena nätter, ena stunden dit andra stunden dit, att jag inte ska fundera så mycket-bara göra, nya människor, kunna skita i konsekvenser, mycket skratt, ett eget place att kunna cykla hem vinglande till om nätterna, middagar, förfester, mysiga fikor, spännande hit, spännande dit. Ja jag vet inte.
Bara ett år som ska kännas sjukt levande! Det börjar om ca lite mindre än elva timmar! 

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback