Lillejulafton

Jahapp jahapp. Då var det lillejulafton. Jag har inte fått till någon riktig julkänsla. Bu. Men jag tror faktiskt att den kan komma imorgon iaf haha!
Det blir trevliga dagar rakt igenom från igår till på söndag.


Igår gick arbetsdagen ovanligt snabbt, har jag för mig iaf haha, sen slutade jag tidigt. På kvällen blev det filmtittande. En jävligt kass film, ingen direkt självklar handling och ingen riktig poäng. Jag skyller på att det inte var jag som valde, sen att jag godkände den hör ej hit!
Imorse, trött som vanligt. Många fula tankar haha, men sen blev jag lite överraskad och glad av bussarna som i princip gick precis som de skulle (fy fan vad jag skulle kunnat strypa bussjävlarna många gånger den senaste veckan).
Kom som sagt smärtfritt till jobb imorse, startade med att käka julbord kvart över åtta, var sjukt skeptisk till att käka det sådär på morgonen, men lite slank ner iaf . Jobb fram till klockan 12, wiieeeee vad skönt att gå då =D. Sen blir det till att spendera dagen hemma hos mormor och morfar med liten ”minijulafton” och fira mamma som fyller år idag. Grattis grattis =)
Imorgon: Juuuuuulafton. Mysdag. Farmor och kusinerna hem till oss =)
Lördag: Årets slappdag nummer ETT, soft soft =)
Söndag: 20 årskalas =) 


Sen ny vecka igen som liksom denna veckan blir en kort vecka med att sluta 12 på torsdagen. UNDERBART!



Dagens höjdpunkt idag är när Sandra är jultomte och mormor alltid skrattar så att hon gråter =D


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Jag har heller ingen riktig julkänsla :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback