Långedaag

Det är långedaag idag...lalallalaalalallaaa.
En timme kvar lalalalaalalalaa..

Idag har jag varit lite off på jobb eftersom att det stora samtalsämnet på torsdagar är Bonde söker fru!
Vilket jag inte såg igår, så sen måste jag hem och kolla så jag vet vad folk här snackar om haha!

Tamtadaaaaaam, snart helg =)

Nä en liten niggabolle i magen skulle nog sitta bra nu.

För längesen, ingen aning om när det var så när jag och Anton låg i soffan in tha Hållö hus och kolla på tv så var det en märklig film som gick på tv "Höhatten och Filttoffeln". Jävligt speciell, MEN vad jag vill se den igen av någon anledning. Hittar inga klipp alls på youtube som kan påminna mig om varför riktigt exakt jag vill se den. Den va jäkligt flummig kommer jag ihåg och att det var en massa färger och lera med, kan varit deg?
Det enda ynkliga jag kan hitta är EN bild.




Jag tror iaf att det är de filurerna, det måste de vara.

Humelihumhum... vad onödigt det känns att sitta här.
Ringer inte så mycket om dagarna direkt, peppar peppar ta i träääää. I sommras kunde de vara att man hade över 100 samtal per dag, igår hade jag 35.

En bra sak. Både lillejulafton och dagen innan nyår slutar vi klockan 12. Det som är extrabra är att dessa dagarna av en underbar anledning råkar vara på just mina slute sent dagar. UNDERBART!

humelihum....

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Haha den filmen kommer jag ihåg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback