I ett val och i ett kval

Okey, det är söndag morgon.
Eftersom jag kom hem vid ett tiden, dock bara efter filmtittande, så borde jag inte vara vaken nu tycker jag.
Först vaknade jag vid fyra av att en full typ ringde hem och inte till mobil haha, sen vaknade jag vid halv åtta av att Kiwi kraffsa på dörren. Sen dess var det omöjligt att sova eftersom de blev en massa tankeverksamhet i mitt huvud.

Jag är lite i valet och kvalet nu. Jag gillar inte beslut, speciellt inte de som är lite större.
Kanske att om några dagar ett av hållen känns självklara?
Ska jag ta mitt pick och pack och pysa. Vill jag det på riktigt? På ett sätt JA, på ett sätt njää!
Ska jag testa på även om det kanske inte känns klockrent? Hum, det är väll där den största frågan ligger.
Men de kan vara värt en liten chansning. Jag dör ju inte om det blir fel beslut.
Men ääändå liksom...hum....hum...hum..! Måste nog ta reda på om det verkligen är något jag kan tänka mig?

Idag SKA jag baka pepparkakor!

Nu är jag inne på mitt andra försök. För min egen skull borde jag fan se till att fixa det.

Vi avslutar med en en bra och soft låt. Speciellt början. Den får mig att vilja göra saker..hum...!


   

I was perched outside in the pouring rain
Trying to make myself a sail
Then I'll float to you my darlin'
With the evening on my tail

Det är lite coolt att det i slutet av denna "video" är iguassufallen med. Och där har jag vaaaarit!

Tjingeling
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback