Första December

Det är konstigt ändå hur livet förändras.
Det som är ännu lite mer konstigt är att det så länge man lever kommer saker och ting ändras.
Inte för att det kanske hela livet kommer vara drastiska förändringar hela tiden, men ändå fortfarande ändras.
En konstig sak till är att man hela tiden kommer att vänja sig vid det som ändras även om det från början känns jättekonstigt.
Om jag tänker tillbaka till för ett år sedan så har det på ett sätt ändrats ganska mycket nu, samtidigt som det inte har ändrats extremt om man tänker efter. På ett sätt bättre nu än då och på ett sätt sämre.
Måste nog dock säga att jag hellre är där jag är nu än just för typ ett år sedan.

Första december idag. Var på väg att skriva galet galet där. Men jag hoppar nog allt över det, för det känns inte så galet. För en gångs skull känns de nog som vi är där vi är, än så länge iaf.

Fasiken vad jag har sovit mycket sen förra torsdagen när jag blev sjuk. Det är ju så himmelskt jävla skönt. Speciellt när nu det är så satans kallt så att samtidigt som man vill sova vill värma sig. Sova och duscha varmt ligger jävligt högt upp på min gilla-lista just nu.Även om jag sover mycket och i princip minst sover typ 8 timmar även om jag går upp klockan 6 på morgonen så sitter man likväl där på bussen och kan inte hålla ögonen öppna. Av någon konstig anledning mår jag dessutom illa om jag är för trött och inte kan sitta som jag vill. 

Denna veckan fick sig ett litet flyt.
Var en här på jobb som ville byta sin långa dag i måndags mot min på torsdag. Så tjofaderittan, i måndags jobbade jag min långa dag så den är redan avklarad denna vecka. Skönt som faan!
Idag har jag dessutom min lite tidigare dag.
Jag måste få alla tummar ur röven och börja med mitt projekt till kursen. En barntapet. Det skulle ju kunna vara kul, men nu är det inte det bara för att jag känner att jag måste göra de. Bajs. 

Tjingpling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback