En hyllning

Andra inlägget en söndag som denna, men jag har insett en sak!!!!
Det har gått så pass lång tid att det börjar kännas lönt att räkna ner till min Emsanlus kommer hem. Underbart!

   
 
   


 


Jag saknar diiig och små knäppa saker ♥

En sak är lite underlig. Om det är personer som man inte träffar/som är iväg/osv och man inte direkt hörs så tycker jag att man ofta saknar mindre. Men får man sen ett litet levnadstecken, ett mail eller ett sms så börjar man sakna lite mer igen. Konstigt, man borde ju sakna mindre just eftersom att man har hörts.
Konstigt konstigt.
Haha, jag borde nog vara glad att jag hörts så lite med Lus som jag har ;D


Kommentarer
Postat av: emelie

aaaaaaaoooooo!!!! NU SPRUTAR TARARNA!!!! FY FAAAN VAD SOT DU AR MIN LILLA BIBBE!!!! <3 <3 <3 jag saknar dig meeeeed!!! haha snyft snyft!! KARLEK till diiiiig!!!! vi ses snart =)

2010-12-28 @ 06:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback