Drömmen

Okey inatt hade jag en sådär sjukt verklig dröm, en såndär dröm där känslan verkligen sitter i när man vaknar och ett bra tag efter.
Det var en trevlig dröm måste jag säga.
Jag skulle med en båt, hade bråttom som fan, sprang och på nått sätt kom jag på båten med snubblade så att jag föll av. I hoppar en snygg som fan kille och ”räddar” mig. Rriktigt jävla snygg!! Tränad, brun, bruna ögon, brunt hår, det ända som fattades var nog lite tatueringar haha.
Sen där kommer jag inte riktigt ihåg, men det blev iaf en liten romans mellan oss och helt plötsligt i drömmen satt vi hemma på mitt rum och var nuttiduttiga. Sen frågade jag honom hur gammal han egentligen var. Kan tillägga att han såg ut att vara kanske 25-26, men då svarar den jäveln att han är 39 år!!!!! 39 år, illa illa. Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände. Jag vaknade iaf när jag tog lite på hans snopp. Attans!


Men de roliga var att jag verkligen hade känslan av att ”fan han är 39 år” år kvar när jag vaknade och undrade lite var snyggingen hade tagit vägen.
Undra egentligen vad man, eller ja vad jag hade gjort om man träffa en helt perfekt kille som man trodde var yngre och sen visade det sig att han var värsta gammal.
Jag som inte ens kan få in i mitt huvud att bli tillsammans med någon som är närmare 30. Ändå hade det inte varit konstigt direkt, dessutom borde man vara lite halvvan eftersom jag känner personer i min ålder som är tillsammans med folk som är närmre 30.
Nja jag kan sträcka mig till 25, kanske 26 haha. Hade jag träffat någon som visade sig vara typ 29 hade jag nog fått panik direkt.


Hahah bara för detta kommer jag säkert träffa någon äldre, illa. Visst åldern kanske inte spelar någon roll så, men hade jag träffat någon som var 30 hade jag kissat på mig. För fy fanken vad mycket närmre man hade kommit hund, hus, unge osv. Sen kan jag ju inte säga hur de hade känts om jag verkligen hade träffat ”the one” och han var 30. Då kanske de iof hade känts bra haha. Men om jag får välja så nä inte 30. Definitivt inte 39!! Men grann var han!!
 

Isch jag har ont i huvudet, att ha huvudvärk, gå och lägga sig och sen vakna på morgonen och fortfarande ha huvudvärk suuuger!


Tjingpling


Kommentarer
Postat av: m

haha

2010-12-12 @ 09:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback