Bara svammel

Buhuu.
Jag vill gå hem, slippa klydd, slippa sura mail, slippa bla bla blaaaaa. Jag vill bara ligga i min säng under ett varmt täcke och slippa tänka på något alls.
Isch jag känner mig stressaaaaaaad, vill inte bestämma något.Känner inte för att gå på middag ikväll heller, vill bara att de ska vara mitt täcke, min säng och jag!
Men men de kanske vänder när klockan slår kvart i 4. Hoppas. 


Buuuuuhuhuhu.
Fan vad jag hatar stresskänsla. Inte för att jag kan påstå att jag sådär jätte ofta känner av de.
En sak med ”den stressen” som man känner när man ska hinna med en massa saker, men en annan med dendära stressen som man liksom känner långt där inne i magen som man inte riktigt kan göra något åt. Äh skitsamma, flummel flummel.
Måste fortfarande ta tag i att köpa julklappar. Är fortfarande bara en köpt, känns inte som att jag kommer så långt med bara den.
Ah, jag längtar till torsdag nästa vecka när vi slutar 12, att ha mer än två lediga dagar framför sig.


De som är fast anställda ska på möte snart, de slipper två timmars jobb. Just av den anledningen är det ju synd att man inte är fast just idag. Men nu ska vi inte vara sånna, hum..
Äh seriöst vad ska jag göra?
Flytta och chansa på en utbildning? Trivs jag inte, visst då flyttar jag hem, ingen direkt skada skedd.
MEN så som jag kände förra veckan när jag hade projektet, att jag var så jädra glad att jag inte pluggade gör ju att man funderar lite haha. Dessutom det hade varit skönt om man kunde fixa sig en lägenhet om man stanna här hemma och jobbade.
Stannar jag, ja då stannar jag, då måste jag jobba, vilket jag lite en dag som denna inte känner lockar enormt. Men ändå liksom. Kan ju dessutom vara så att jag råkar gå miste om en utbildning som jag kanske trotts allt skulle gillat.
Iiiih, vad skönt de hade varit om någon bara bestämde åt en.


Jag förstår inte personer som sitter och äter eller slickar på en klubba samtidigt som de ringer till en. Okey om man känner varandra, men fasiken vad de låter äckligt annars
Näe, nog med onödigt mojs. Dags att göra lite nytta kanske..

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback