Det ser mörkt ut gott folk

Det är mörkt ute nu märkte jag. Inte bara sådär att det börjar mörkna, utan det är lixom MÖRKT!
Känns halvdant för tillfället må jag säga..

När jag och Emelie var på festivalen i tisdags var det fan så kallt. Det var den kallaste upplevelsen jag har upplevt detta år faktiskt. Vi frös, jag köpte en sjal och kände att ett par vantar till och med skulle kunna vara på sin plats, men det hade nog varit till att ta i så de får vänta snällt ett tag till.
Dessutom gick vi och luktade och åt på brända mandal, det var känslan av julmarknad som infann sig.
Kylan löste sig dock lite när vi tränge oss in i folkmassan framför scenen. Kul var även att jag om och om igen hamnade exakt bakom bjässar till killar.

Idag skulle jag gå på fotoutställning var tanken, men vi hittade inte den. Fanns bara barnloppis.



Detta känns så jävla sjukt långt borta. Ändå är det bara typ sex och en halv månad sen jag åkte och tre och en halv månad sen jag kom hem. Tiden sen jag kom hem känns mest sjuk, bara lite mer än tre månader sedan!
Just nu hade jag gärna suttit där i mitten i solen istället för en mörkt hus och känt mig små lost.
På tal om lost, ska nog ta mig en dusch nu och fortsätta att roa mig med boxen.

Sandras gräbbs har gjort att jag nu får tredje gången i rad lyssnar på Jennie med Scotts haha. Trallvänligt och dant!

Nä tack och hej på er.
Tjingeling!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jaa julmarknad!! Det var mys. DU jag hade vantar på mig idag! Sjukaste! Vi ses snart... nu åker jag mot Malmö. PÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback