Sommaren 2009!

Ja, även om det förvisso just idag råkar vara fint väder så får det nog vara slut på just den hederliga SOMMAREN. Det blir mörkt tidigt, de e mörkt när man vaknar tidigt och man har börjat frysa.
Så nu blir det ett avslut här, illa illa, men de kan ju alltid hoppa in lite i sommar kategorin om det skulle bli något trevlans ändå ;)!

SOMMAREN 2009!

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Hum, jag gjorde jag nog ganska "mycket" tror jag som jag inte gjort förr. Jag var i Linköping, jag fira valborg i Lund, jag var i Prag, jag var på Hållö, jag tältade med Emelie&Lii, jag trampade på en geting (?) mm
- Dog någon som stod dig nära?
Nej
- Vilka länder besökte du?
Tjeckien
- Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
Jag skulle nog allt ha velat ha haft mer/varit på fler sommarfester och jag skulle vilja ha haft fler mysiga grillkvällar. Och jag skulle vilja ha en Håkan hellström / Lars Winnerbäck / Gyllenetider konsert. Picknik!
En annan sak som jag också skulle vilja ha gjort är att testa vattenskidor och att åka sån ring, det vill jag göra nästa sommar.
- Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
Inget spec tror jag
- Största misstaget?
Inget jag kan komma på just nu iaf =)
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nepp =)
-Bästa köpet?
Här skulle jag vilja svara en systemare, men det har ju inte blitt av.. än(?)
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, utflykter, resa
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Överlag har spontana saker som blivit så bra gjort mig glad. Småsaker som man nu i efterhand tänker på gör mig också glad. Som att jag satt där mitt i parken i skuggan och pratade, att jag åkte och tog ett kvällsdopp, att jag gick och köpte dendär mjukglassen, att cykla istället för att ta bussen, att jag åt grillade majsar och sånt som är så smått men ändå så bra!
-Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Vet icke, tyvär.
-Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare sommar?
Gladare
- Vad önskar du att du gjort mer?
Som sagt, mer sommarfester, mer grillkvällar, mer softa chillkvällar med lite av varje folk. Paddlat har jag inte heller gjort denna sommar.
- Vad önskar du att du gjort mindre?
Hehe som vanligt får jag väll svara fundera och grubbla fram och tillbaka.
- Hur tillbringade du midsommarafton?
Den tillbringades med mys och chill i Antons stuga.
- Favoritprogram på tv?
Inget alls tror jag, det går ju inte så värst mycke kul på sommaren. Men inget jag kan påstå att jag sörjer.
- Bästa boken du läste i sommar?
16 sekunder
- Största musikaliska upptäckten?
Vet inte
- Något du önskade och fick?
Hum, inget jag kan komma på. Eller JO  jag önskade att sommaren skulle bli bra och det blev den!!
- Något du önskade dig men inte fick?
Ja, antagligen. Men inget jag kan komma på.
- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Det vet jag inte, vet inte ens när mitt "sommarlov" började hehe, känns inte alls på samma sätt som förr.
- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
Kan inte tänka mig att jag har sett ut på nått annat sätt än vanligt hehe. Men ja det har väll mest varit jeans/shorts och linne/t-shirt =)
- Vad fick dig att må bra?
Alla bad =), har faktiskt badat ovanligt mycket denna sommaren
- Vem saknade du?
Ibland har de kommit en massa minnen och dofter från Småland som har ploppat fram. Så ja Småland har jag saknat någon gång.
- De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat någon ny människa så, iaf ingen som jag har blitt sådär extra nära :P
- Sommarens besvikelse?
Inget tror jag, inget jag kan komma på nu iaf.
- Sommarens bästa?
Finns som sagt mycket bra. Men det jag just nu tänker på är Valborg. Dels för att det känns som att det var där sommaren startade.
Dels för att det var sjukt fint väder, en massa glatt och trevlans folk och en massa partaj. Dessutom visste man den fina dagen att man hade hela underbara sommaren framför sig!

    
  
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback