Rusk rusk!

Måndag, ny vecka, nya tag...en ny vecka!

Förutom att jag igår typ hela kvällen kände mig ganska kocko i bollen och allmänt, ja jag vet inte vad man ska kalla de hehe, nere, fast ändå inte nere. Avskärmad och allmänt kall, kanske? Så var det iaf en good middag !

Idag hoppas jag på "ett bättre inre" och att jag hittar något skoj på dagens shoppingrunda. Ett par skor skulle inte sitta helt fel faktiskt, det börjar bli lite smått kallt om fossingarna nu eftersom jag typ bara har skor att gå barfota i. Ja, förutom då vita tygskor men de blir ju svarta så fort man går ut i ruusk! ("hemska" minne från "thailandsskorna" haha)
Men antagligen hittar man inget haha, hatar att leta denna typen av skor. Det är så tråk att leta efter och det är tråk att använda dem! Ska dessutom bli lite små intressant att se vad Anton hittar eftersom att han har ställt i sig mer än jag på att handla saker idag. Inte ofta man hittar så mycket då, men vi får seee...

Nä nu ska jag klä på mig, käka frullerulle och sen bege mig som sagt, ut i rusket. Ett väldigt upplyftande väder!
Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback