Peggy sue

Som sagt det är en trevlans och kul helg :) !
Dels för att jag inte jobbar, dels för att Anton fyllde år i fredags och det är kul att ge presenter som man är nöjd med haha, dels för att jag var jäklans duktig igår och städa mina garderober och slängde en och en halv sopsäck, dels för att det igår blev förfest hos Emelie, dels för att vi sen drog till Möllan, dels för att vi sen drog till Kb, dels för att man kan gå ut som Ko på kb, dels för att det var sjukt gott att äta mat när jag kom hem, dels för att det var skönt att sova imorse och att helgen kommer att avslutas med att fira Anton med Tha Hållös på restaurang och för att det passar in som fanken med att käka god mat en dag som denna krängedag!



Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback