Ny vecka i höstens tecken

Ny vecka igen, alltså är helgen slut. En ganska bra helg. Framförallt har det kännts som helg =)
Har varit lite kalas, mycket chill, mycket sovande, ganska mycket mys, en del engelskboksläsande, en trevlans&mys brunch och lite fixande med allt möjligt.

Måste nog faktiskt säga att jag hittills inte har så hemskt mycket emot att hösten nu är här. 
Fast ja, jag kan ju säga att jag hatar att man redan nu känner sig som en jävla blekis och att jag redan nu tycker att det är för mycket mörkt om dagarna.

Det är föresten sjukt störigt att sitta och läsa en engelskbok jättelänge och sen inse att om man hade lagt lika mycket tid på en svensk bok så hade man varit klar för längesedan. Ännu störigare är det när man ser att författaren till boken är svensk. Meen, hej och hå vad jag känner mig duktig när jag har läst några sidor och typ fattat mindre än hälften och sen kommer till en sida där jag helt plötsligt fattar allt! Då gäller det att leva på den sidan lite haha!

Nä om man skulle ta en dusch för att sedan träffa Therese =).
Känner mig ganska köpsugen idag faktiskt!


Sol, bad, värme, ljus, vit sand, blått vatten, drinkar, skratt, nemos, bruna kroppar, salt hår
I natt har jag för mig att jag drömmde om att det var en ny resa på G.

Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: emelie

åååh jag sitter också här o blir lite äventyrssugen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback