En liten utflykt såhär på en onsdag!

Anton var ledig och jag var ledig så vi begav oss ut på en liten utflykt denna soliga dag.
Resmålet var tamradaamtamtadaaam :Ystad! 



Det var satan i gatan vad det var varmt när man befann sig i solen och där det inte blåste. Värsta varma sommarvärmen, nästan så att man fällde en liten svettdroppe..nästan!
Så ja, absolut en trevlans och mys dag =)

Nu borde jag ta mig i kragen och gå och läsa lite. Men det finns ju så mycket som i detta läge känns så mycket mer nödvändigt. Städa undan lite, fixa med tele2 till mobilen, betala en liten räkning, måla naglarna, filura lite på min nya "tavelvägg", fjönta mig med Sandra, fixa ett kort till farmor.....och ja så fortsätter det...ganska länge.
Denna gång har jag iaf tur att det är en svensk bok som väntar på mig, mindre tur är att denna handlar om något tråkigare än vad de tidigare engelska böckerna som jag har läst handlade om.
Efter imorgon kommer jag ha tre böcker som är lästa till hälften. illa!

Ha en trevlans kväll gott folker =) det ska jag nog trotts allt ha =)
Tjingelingplong!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Postat av: emelie

hoppsan hehe...! Såå mysigt med utflykt =) lycka till på jobb idag! kram

2009-09-19 @ 11:27:59
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback