En liten utflykt med nya människor

Idag var jag med nya klassen (det känns lite fel på något sätt att säga ens klass när det bara är en kurs, men ja det är ju faktiskt min klass haha) i köpenhamn på deras designutställningar. Redigt trevlans faktiskt. Sjukt blåsigt med. Det verkar finnas en hel del trevlans människor dessutom. Så det är bara till att vara glad för det.
Eftersom att jag på första plats pluggar något för att ha något att göra och att det på andra plats nog kommer att träffa nya människor är det ju extra trevligt att vissa än sålänge verkar så trevlans.

Vissa saker är nästan alltid det samma när man träffar nytt folk.
Ofta så kommer man fram till någon gemensam person som man känner / vet vem det är. Det andra är att man antingen med vissa människor känner att man "trots allt ändå  har åstakommit ganska mycket med livet hittills" eller att man känner att man inte har gjort typ ett piss eller att man känner att man inte har några som helst storslagna planer för sitt liv och på sät sätt känner sig ganska "platt, tråkig och uttrampad".

Dagar som igår och idag börjar jag ganska seriöst tänka att hösten nog har kommit för att ta över sommaren för detta år!

Tjingeling!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad läser du för kurs?

2009-09-04 @ 19:34:11
Postat av: emelie

vilken tur att vi haft en så härlig sommar då! =) Mot tekoppar, halsdukar och värmeljustider!!! MYS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback