En liten smygstart!

Det känns lite som att helgen redan nu har smygstartat. Antagligen för att jag inte ska göra något som helst ansträngande imorgon. Känns ganska skönt detdära. Det mest ansträngande jag ska göra imorrn är väll att släpa på en viss Antons presenter ;)
Dessutom känns det som att det kan bli/kommer att bli en trevlans helg!

Dagen idag har bjudit på en fika med Carro&Sara, en tur till skolan och att brottas med kuddarna jag har fått för mig att sy. Nu är dessutom mina foto beställda, så när jag har köpt tavellister så blir det nog bra med det!
Dessutom vill jag hitta en gammal stol och måla vit. Så hojjta om till om ni har en stol över, eller om ni möjligtvis skulle råka veta att det vankas loppis någonstans.

Hösten har nu definnitivt börjat infinna sig när man dagligen tänder ljus, dricker te, måste ta på sig strumpor fast att man inte vill och titt som tätt har börjat frysa inomhus. Känner även att man märker det på att man inte tar alls lika mycket foto längre, känns inte alls samma sak eller lika kul.

Ha en trevlans helg allesammans iaf!
Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback