Detdära med tandläkare!

Jag har aldrig haft något spec emot att gå till tandläkaren. Haha nu gillar jag det verkligen inte aalls.
Det luktar äckligt, man bli torr som fasiken i munnen, det gör ont i munnen, man smakar äckligt, det blöder och det är dyrt som fan! Nä blö! Det är nästan så att jag denna gång ska göra som de säger haha, använda tandtråd ?! 

Förutom tandläkarbesök har dagen gått ut på 5 timmar i skolan. 5 timmar med att kämpa med att hålla ögonen och mig själv vaken. Drygt drygt! Det var en sak på gymnasiet när man på vissa lektioner ibland kunde känna att det gick att slumra till lite, spec biologin hehe. Men nja, nu känns det inte riktigt som att man kan det!

Sjukt att det redan är onsdag imorgon. Men det blir en trevlans trevlans dag =)
Fika, middag och bio!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha ja biologin missade man då inget på om man slumra till ;) Yes trevlig dag, ses snart =) KRAAM

2009-09-30 @ 07:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback