Tyvär inte riktigt som tänkt...

Om dagen hade sett ut som jag hade tänkt så hade jag varit nöjd och glad över att min uppgift till skolan nu var klar. Men eftersom att dagen inte ser ut som jag hade tänkt så är inte uppgiften klar.
Den är fan inte ens påbörjad!!
Jävla skituppgift rent ut sagt, jag fattar inte ett piss. Jag kommer ihåg till en av de kurserna jag gick i våras, "bild och rum" att när man hade en uppgift där som man inte fatta ett skit av så kunde man åtminstonde flumma ihop något även om man tyckte att det var ganska dåligt. Där fanns det lixom inget rätt och inget fel. Men det är tyvär lite annorlunda på detta, till denna uppgift måste jag fan förstå vad skiten handlar om haha, inget 100% flumm här inte! Illa illa, nu blir min första del av veckan helt rubbad. Nu måste jag göra uppgiften på onsdag eftersom det inte finns tid till det imorrn och då kan jag alltså inte jobba på onsdag. Skönt och dåligt!

Annars då? Jo lite halv "ångest" för vad jag ska ta mig till efter jul. Men de blir väll bra med det med..
Helgen som gick var iaf till belåtenhet. I fredags var det som sagt dags för att fira Sara. Det var riktigt trevlans, så tack för den kvällen kära duu =)! I lördags var jag på loppis med Anton&Emelie, och en liten krock med min familj där. Galet trångt och saker än hit och än dit. För min del blev det dock inget köpt. På kvällen tittade jag för andra gången på "Män som hatar kvinnor", sen somnade jag mycket skönt i min säng för att sen vakna på söndagmorgon av att telefonen ringde och de behövde folk på jobb. Så hej och hå det blev till att jobba. En seg jobbedag då jag fick göra det tråkigaste hela dagen, tankarna var inte på rätt sida i huvudet och jag hade mensvääärk. Jippy. Dagen tog iaf slut och det blev bättre och jag kom hem till en middag med tha family och farmor.

Nu ska jag bege mig till Ica med Sandra och sen ska vi baka kanelbullar!
Tjingeling

Känner föresten att jordgubbarna här på sidan nog allt snart får bytas ut..
dessutom vill jag byta bild, men av någon konstiog anledning så funkar det inte..!

Kommentarer
Postat av: Caroline

har du varit på min ica idag =P?

2009-10-19 @ 21:46:22
Postat av: Lina

Hehe jag skulle, men de blev aldrig för mamma handlade efter jobb istället =P!

2009-10-19 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback