Movieday!

Sjukt soft, mys och skön dag igår.
Det var en filmdagsdag. Upp hyffsat tidigt och mötte Anton i stan. Gick och handlade lite småsaker. Bla en handkräm eftersom mina händer höll på att spricka ihjäl sig!
Efter lite ditt dit och lite datt dit, begav vi oss mot kvarnvideo. Jag släpandes på en tung väska inehållandes låneböcker som skulle lämnas tillbaka och Anton släpandes på en tung påse med öl. På kvarnvideo var som sagt Anton lite närmre himmelriket än vad jag var, men vi fick iaf ihop några filmer. Släpandes på ännu lite mer begav vi oss mot bibblan för att lämna tillbaka mina böcker, så sen var det lite lättare för mig iaf. Systembolagpåsen fortsatte dock att skära in i Antons händer haha.

Sen var det bara till att titta på film, sova lite och chilla mycket resten av dagen.
Det var sköönt =)

Idag fortsatte chillandes på förmiddagen.
Måste säga att det faktiskt är jävligt skönt att gå upp ganska tidigt, äta frukost medans man tittar på slutet av en film man inte hann se dagen innan och sen gå och nanna en stund igen!

Det var tänkt att jag skulle gå i skolan idag. Men så blev det icke!
Det lockade gaaanska mycket mer att gå i stan med Sandra och mamma! Så det fick det bli!

Nu ska jag bannemig ta något och dricka för fy fanken vad törstig jag är, sen ska jag krypa ner under täcket och kolla på gårdagens avsnitt av True blood!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Myspys indeed!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback