Minnen & Green day!

Hej och hopp så var det fredag idag igen. Galet värre som vanligt!
Jag gillar veckorna nu, lite skola, lite jobb och en del chill. Hum, vilket det iof har varit i ett antal terminer nu hehe, men men gäller väll att ta till vara på det!

Idag har jag äntligen fixat massa ramar till mina förstorade foto så nu är min lilla "fotografi vägg" klar.
Nu är det bara till att ta med sig fina minnen från varma res och sommardagar in i mörkret och kylan. En massa levande ljus och en titt på väggen så ska det nog bli bra med denna halvan av året med.
Börjar dock "mentalt" ställa in mig på höst&vinter genom att mest tänka på en massa mysiga saker så det känns bra ändå :P Men visst händer det att man svär till en extra gång när man är ute, fryser och det läcker in i skorna.

Ikväll ska jag, Sandra och Anton bege oss till andra sidan bron och kolla på Green Day. Det ska bli skoj, håller tummarna lite smått att det inte spelar allt för mycket nya låtar bara.

 

Ha en trevlans helg =)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback