Lyckat med Green day och lite blandat hit och dit!

Som vanligt borde jag göra annat än detta, som vanligt borde jag läsa till en uppgift vi har tills på tisdag och som vanligt är det lättare sagt än gjort!!

I fredags var det som sagt dags för Green day. Tror faktiskt att det är min första "riktiga" konsert, iaf första så som jag räknar som riktig! Det var riiiktigt roligt och bra faktiskt. Det måste bli mer konserter för min del känner jag!!!
Det hände en fenomenal sak där. Jag har iaf inte varit med om det förut, skulle jag ha varit de så har jag inget minne av det iaf. Fenomenet var en sån stor och viktig sak som att det till killarnas toalett var kö medans det till tjejernas toalett var NOLL kö. Vilken upplevelse säger jag bara...


Jag har nu funnit mig en stol så igår satte slipandet och målandet igång. Samtidigt som detta var igång försökte jag komma på en plan för vad jag skulle göra på kvällen eftersom att ingen var hemma och ingen kunde hitta på något. Lite kryp i kroppen blev det eftersom att jag nästintill hatar, eller ja ogillar väldigt mycket att vara själv hemma av någon konstig anledning. Det blev mörkt, det blev lite allmänt läskit och jag befann mig dessutom i källaren målandes på stolen när jag kom på att det inte alls var denna kväll som Therese skulle åka till Turkland. Hållandes i tummen fick jag tag i henne och som tur var för min del skulle hon inte heller hitta på något.
Så det blev en middag på Burger King och sen blev det bio. Trevlans trevlans, förutom att vi hade valt att gå och se "Allt för min syster". Filmen var ju bra, meeen vad vi och alla andra i salongen grät haha, galet vilket snyftande det blev! Tror allt att det var första och mycket möjligt sista gången jag såg en sådan sorglig film på bio. Jag gillar inte ens att se sorgliga filmer hemma så varför vi valde att se denna på bio kan jag inte riktigt förklara haha, men ja som sagt, den var trots allt bra!
Sen åkte jag hem till Anton och sörjde tillsamman. Han för fotbollen och jag för filmen!

Idag har jag varit på tur med modern min och sen fortsatt att måla. Illa illa så verkar det som att stolen kommer behöva ännu en omgång färg.

Föresten så har jag slängt ut ännu en "rese annons" nu.
Är allt sjukt sugen på att resa igen innan man påbörjar något "seriöst" pluggande och medans jag ändå bor hemma och hyffsat snabbt kan få ihop pengar.
Det som talar mot det är att jag denna gång egentligen skulle vilja åka med någon jag känner, att jag antagligen inte kommer ha något jobb när jag kommer hem och att om jag mot förmodan skulle råka komma in på någon kul utbildning. 
Samtidigt skulle det vara sjukt skönt att missa början av det sega året här hemma med januari, februari och mars. Så den tiden vill jag mycket hellre åka än till hösten och att vänta i mer än ett år känns drygt! 
Så ja, vi får se vad som sker. Vet som sagt inte vad det blir och OM det blir. Men skulle det råka bildas ett litet trevligt tjejgäng som vill ungefär samma sak är det stor sannolikhet att det blir hejdå till sverige igen i början av nästa år.

Åter till att läsa engelska artiklar. Hum...känns lagom kul.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback