En trevlans vecka

Ja, det har varit en trevlans vecka får jag lov att säga =)!
Onsdagen tar nog hem priset som trevligast dock =)! Det började med en fika med Pära, Carro & Sara. En sån där fika som man lixom inte riktigt vill att den ska ta slut och vi lyckades sitta kvar ganska länge! Mysigt mysigt!
Sen bar det av en liten runda hem för att sedan in till stan igen och möta upp söta filurer en gång till, denna gång Emelie, Lii och Carro. God mat åts på restaurang, godis inhandlades och sen var det dags för bio. Mysigt mysigt det med! Så tack för den dagen töser =)

Förutom lite skola sen och två jobbdagar har resten av veckan bjudit på avskedsfest för Pära i fredags och igår lite partajande hemma hos Emelie och sen, för min del en kort liten utgång.
Idag var det väll tänkt att jag skulle läsa ikapp en massa böcker som jag inte har läst till skolan än.
Men ja, som man kan ana har det inte blitt mycket av det haha. Jag har av någon anledning fastnat i Danmarks Paradise hotel haha, så där har några avsnitt blitt kollade på, jag tyckte det var stökit som fan på rummet så de har blivit lite städat, jag tyckte mitt hår var skitigt så det blev en dusch osv. Så ja, inget har blitt läst än...
Ikväll blir de förhoppningsvis lite mys med Anton och antagligen till att se klart slutet på "Mannen under trappan", knepig knepig haha. Men ett slut på det hela vill man ju allt se!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Puss på dig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback