Tisdag!

Haha idag har jag varit sådär irriterad och småarg så att det kryper i kroppen.
Anledning: Skulle lämna tillbaka ett par skor som jag köpte på Euroskor på Entré. Visste att dem hade det på Triangeln med så tänkte att jag skulle lämna tillbaka dem innan jag åkte till skolan. Tjiii fick jag när jag lämnade fram kvittot och skorna och hon i kassan sa att jag inte kunde lämna tillbaka dem där. Nähä tänkte jag lite pinsamt och trodde jag varit klantig och gått in i fel skoaffär. Meen ickesanike var jag fel, men det gick bara att lämna tillbaka dem på Entré. 
Jävla skitaffär och jävla Entré. Dessutom hade jag inte hur mycket tid på mig som helst innan skolan började. Men ja jag tog mig iaf till Entré och svor hur många svordommar som helst för mig själv varje gång bussen stannade till och varje gång en ovanligt seg jävla människa steg på.
Hur som helst, jag kom en kvart för sent men fick lämnat de jävla skorna iaf!!
Efter skolan var jag och hälsade på Therese i deras nya lägenhet. Supermysig och trevlans lägenhet måste jag bestämt säga! Dessutom blev jag när jag var där extremt sugen på att själv flytta. Sugen som jag nog aldrig förr har varit! Fast det som lockar mest är nog inte att komma hemifrån (iaf inte just nu, annat är det ibland när tjaatet och bråken kommer igång här hemma haha), det som lockar mest är att bara ha allt som man själv vill ha det, köpa en massa nytt och hålla på och fixa =). Men nu när jag väl sitter här hemma och vet att jag kan göra lite vad jag vill, resa osv, får lagad mat på bordet, tvätten tvättad, fönstret puttsat, och bla bla bla så känns det ganska bra här hemma med. Dessutom så vet jag ju att det så småningom kommer att komma en flytt i vilket fall som helst =)! Om det inte skulle gå och hända något väldigt olyckligt vill säga!
Jag börjar bli snorig men har ingen som helst lust att bli sjuker!
Tjing!
Fan det går ju inte att göra mellanrum här, skumt!

Kommentarer
Postat av: therese

haha lina du är rolig du! du kan pröva på att flytta hemmifrån nu när jag är bortrest en vecka kan du bo här :P

2009-10-09 @ 12:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback