Det är ju trots allt helg!

Det är ju trots allt helg nu fast att jag inte har gjort något supervettigt i veckan (förutom skoluppgiften som vi skulle lämna in och ha seminarie om. Det blev dock bara inläming, sköönt :)! Det vettiga verkade som att jag har sparat till dessa tre dagar. Fredag, lördag och söndag! Igår var det jobb, idag högskoleprov hela dagen och imorrn jobb. Hej och hå, på måndag blir det helg ;)!
Nä, men lite kul har det ändå varit, igår när jag slutade jobba klockan sex kom "Taxi Caroline&Johan" och hämtade mig och sen brummade vi till Helsingborg där vi mötte upp Sara och Macke för att äta middag och sen gå på bio. "Bröllopsfotografen" vilade vi våra ögon på och jag gilla den som faaeen =)!



Sen körde vi hem igen efter en trevlans treeevlans kväll =)
Typ fem timmar efter hemkomst och läggning ringde väckarklockan och det var inte allt för muntert jag tog mig upp, käka frukost och begav mig ut i regnet mot dedära högskoleprovet.
Hur det gick haha? Jaa, jag hade noll förväntningar på att det skulle gå bra. Och så himla bra gick det inte heller. Vet dock inte om de gick sämre eller bättre än vad jag trodde, det skulle kunnat ha gått sämre iaf!! Det skulle ju dock kunnat gå bättre med. Men vad fan. Jag skyller på att det var första gången och att det går bättre nästa. Fast så kan jag kanske iof inte heller säga. Anton gjorde det med för första gången och ickesanicke blev det ett dåligt resultat. Meeen alla kan inte vara lika smarta haha!

Nu ska jag käka och sen ska jag brumma till Anton och fortsätta titta på X-man!
Tjongibuljong

Kommentarer
Postat av: Äääntån

X-mEn, inte Man :P

X-man låter som en porrfilm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback