Söndag..

Överlag är det nog ganska många söndagar som jag skriver här.
Veckan har iaf varit trevlans med lite allt blandat =) Uppsättning av julgardiner hos farmor och middag, tittat på min kusins nya lägenhet, den årliga julklappshandelns med mamma, Sandra&mormor, After school med klassen och lite sånt där trevlans. Hade egentligen bestämt mig för att inte jobba i helgen, men de behövde tydligen mycket folk och jag hade inte jobbat så mycket denna månaden så det fick bli jobb iaf, segt segt. Dessutom ska jag jobba imorrn vilket jag ångrar att jag sa ja till hehe.

Annars kan det nog bli en trevlans vecka till. Lunch på tisdag med några tjejer från klassen och på torsdag blir det mys med Töserna =)!

Dessutom som en bra avslutning på denna söndag har jag haft tremanna dejt på msn med mina två käre blivande resevänner. Och än så länge känns det super och som att vi kommer funka jättebra ihop =) så det är skoooj!
Sool, baad, feest, ääventyr och en maassa annat, HERE WE COME!

Näe nu ska jag gå och slå en liten drill innan jag kissar i brallan!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback