Ledig lördag =)

Det är en ledig lördag som har infunnit sig denna helg =)!
Imorgon jobb igen, det är bara till att bita ihop för den goda lönen som är på söndagar och hoppas på att jag slipper köra på det tråkigaste stället haha.

Denna lördag och hittills gått ut på att sova tills jag vaknade, vilket inte blev så jättelänge eftersom att jag vaknade av att min arm sov och var helt bortdomnad, brukar bli så de gånger jag sover på mage haha. Det var tråk att jag vaknande när jag vaknade faktiskt, ville veta hur min drömm slutade. Kommer inte exakt ihåg vad det var, men spännande var det iaf!
Jag har tvättat håret, med ett schampo som iof luktar gott. Men det luktar på tok för mycket. Kommer ihåg när jag och töserna åkte till stockholm, då hade jag tvättat håret med samma schampo och fick ont i huvudet av lukten när vi satt på tåget upp.

Utöver det har jag inte gjort något speciellt förutom att försöka läsa helvetes boken. Det går inte så bra. Jag kommer aldrig att hinna läsa ut boken, så nu är min plan och taktik att läsa lite här och där, läsa om boken på internet och sen färsöka flumma ihop ett svar som ska vara på max ett A4. Jag tycker om när det står MAX och inte MIN!
Dessutom har jag mailat en massa och läst om central&sydamerika. Det kan nog faktiskt kanske bli något av det..

Nu ska jag försöka läsa megakoncentrerat i en timme och sen får det vara bra för idag. Har en massa foto och tomma fotoalbum som ska fyllas =)


Den gång jag röker på, om jag någon gång gör det så ska det nog göras till denna låt haha, iaf om det går att välja!

listen to what i say in your life expect some trouble when you worry you make it double dont worry be happy be happy now..
Oooooo ooooooooOoooooo Oooooooooo oooooooooooOOooo!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Onekligen en skön låt, och säkert alla tiders om man är hög. Dock (nu kommer min besserwisser sida fram, hehe) så är det inte Bob Marley som sjunger utan Bobby McFerrin :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback