Lay, lady, lay, lay across my big brass bed



Det är helg och de behövde inget folk på jobb, därför är det nu en ledig helg. Det kan man ju inte säga så mycket om förutom att det är skönt!

Igårkväll efter lite om och men, Emelie ville inte komma hit och jag ville inte komma dit, kom iaf Emelie hit på lite fredags-te-tv mys. Nästa gång ska jag till till Emelielus!!

Fasiken vad jag inte kan bestämma mig eller komma fram till något klokt att göra i början av nästa år.
Det går mellan att möta upp Pära någonstans, åka med någon främmande person (fast det har jag typ nästan helt valt bort), hoppas på att någon jag känner får för sig att vilja åka (host, Emelie! Vill någon annan så hööör av eeer!), åka som volontär, fortsätta chilla runt här hemma, hitta nytt jobb eller lägga ner massor av tid här hemma på ett arbetsprov! Gah. Ibland är det sjuhelvetes tur att man har en massa valmöjligheter, ibland är det bara pest!

Ibland känns det så lockande att ut och resa, ibland känns det bara jobbigt, ibland som en sak jag gör bara för att jag har fått för mig att göra det och ibland för att "fly" saker här hemma. Vilket jag vet att man ändå inte kommer undan bara för att man åker iväg, saker följer med en och man kommer ju trots allt hem en dag med så småningom.
Samtidigt, vad fan gör jag för vettigt här hemma? Tiden bara går. Jag vill känna att jag har gjort något!!
Så ja, vi får allt se vad som skeeer. Lite bränna blev det iaf konstaterat igår att man gärna skulle vilja ha haha =)

Näe nu ska jag nog allt lyssna på magen som knorrar och gå och käka lite frullerulle.
Trevlig helg =)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback