Hum hum huuumm..

Ja mycket snurrar än hit än dit. Mest snurrar vart jag ska? Vilket jag ska, jag har iaf velat ska de senaste dagarna. Men mycket kan hända haha..

Men ja skit i det för ett tag nu. Skulle ha lektion idag i två och en halv timme, för min och Viktorias del blev det endast en timme. Hon som höll i föreläsningen pratade danska och jag fatta inte allt för mycket. Eftersom att vi har en engelsk bok att läsa ut och göra en uppgift på tills på tisdag tyckte jag att det var bättre att lägga tid på att gå hem och läsa den istället för att sitta kvar och bara fördriva tid.
Jag har inte kommit alls långt i boken så det hade ju varit bra om jag hade gjort som tanken var. Vilket dock inte var fallet, suck! Det är omöjligt att koncentrera sig när ena tanken far dit och andra tanken någon helt annan stans och för att boken är på fucking engelska!

Imorgon jobb. Jippy jippy. Fick iaf ett trevlans lönepapper idag, så det är bara till att kämpa sig till en liknande lön nästa månad..
Förutom att det är bra pengamässigt är det fan så tråkit att vända på veckor och helger.

Gud vad detta kändes dystert. Men såå farligt är det inte.
Förutom att denna veckan har gått jäkligt snabbt (det tycker jag för det mesta att dem gör, men denna har spurtat på som fan) så har det varit en helt okey vecka.
Värt att nämnas är väll träffen med Therese, mega skönt att träffas, prata en massa, käka och gå runt och bara kolla!
Vaccinerade mig igår och har förutom ont i armen inte märkt av ett skit, inte än så länge iaf. Så det är skönt!
Lite läskit är det allt med vaccinet när man läser om allt som pratar emot. Meen vi säger att om alla som vaccinerat sig skulle bli mega sjuka och dö om några år, då är jag nog "glad" att jag har tagit det eftersom det inte hade varit något vidare att vara själv kvar om alla ens närmsta gick och dog.

Tjong i buljong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback