Hål i skorna och jag går i ösregnet



Helgen gick, precis som vanligt, precis som det ska vara och precis som det är.
Fredag var det jobb. Lördag var det jobb, sen var mamma och jag hos mormor och morfar och åt middag och var en liten tur på kyrkogården och satte ljus, fin fint var där. Efter det begav jag mig hem till Anton där det var tänkt att det skulle vara " chill-film-drick-spel kväll", men de blev inget eftersom att inte en endaste liten människa kunde. Lite tråk, men de kommer ju antagligen många fler kvällar nu i höst och vinter mörkret som passar utmärkt för det! 

Igår fick jag äntligen tummen ur röven och fortsatte på detdära jädrans Asien fotoalbumet, det blir fan aldrig klart haha. På kvällen blev det middag här hemma med familjen+farmor+Anton+Henrik (vi har kommit in i en period där det har blitt en "massa" middagar&fikor med mormor&morfar och farmor, mys mys). Dessutom verkar jag och Sandra ha påverkar farmor jäkligt bra för någon månad sen när vi var där och tryckte på om att vi tyckte att hon skulle dra ihop julafton för "alla"! Som farmor kallade det fick hon myror i huvudet och tänkte att det väll inte kunde vara så "svårt och jobbigt" om vi alla hjälptes åt hehe, så ja nu blir de antagligen julafton där hemma. Treevlans =)!

Idag har jag och Sara spatserat runt i stan i regnet. De blev lite köp och lunch =)!
Om man ska tro på vädret verkar det ju som att det ska regna en massa dagar i rad nu. Deeet ser vi fram emot!

Näe, nu ska jag nog faktiskt ta och käka middag. Om man kan kalla Billys pan pizza för middag..

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback