Frusna händer!

Fan vad jag är kall och fryser om mina händer. Inte blir det bättre när man sitter vid datorn heller!

Av någon anledning är det roligast att blogga när man har bilder. För att jag tycker att det är så kul att titta tillbaka på dem!
Men till skillnad från våren och sommaren så blir det inte speciellt mycket fotograferat för min del, därmed inte heller så mycket skrivit här. Men men, kan ju inte påstå att det är väärldens förlust!

Helgen gick med jobb, chill och Sagan om ringen tittande.
Nu ny vecka. En vecka som jag tror kan bli riktigt trevlans, så det är mys =)
Dessutom är det första advent på söndag så snart kommer allt julemys upp!

Nä, skepp och hoj och jag håller tummarna!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback