Ännu en gång ett tidsfördriv!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kolla runt på facebook
Det sista du sa högt: "Hon sa ju inte vad det hette"
Det senaste någon sa till dig: "Meen, kollade du inte upp det själv?"
Vad har du druckit idag: Juice, cola och vatten
Vad var det senaste du åt: En kanelbulle
Vad var det senaste du köpte: Pommes och dippsås
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Hum , mörkt är det iaf. Kallt är det med!
Drömmer du mardrömmar: Ibland
Trivs du med ditt jobb: Hehe tja, trivs och trivs. Det är bra som extrajobb, jag kan i princip själv bestämma mina tider och det är bra betalt. Men verkligen inget jag skulle vilja hålla på med någon större del av livet och jag jublar ju inte precis de dagarna jag jobbar.
Favoritlåt just nu: hum just NU är det nog Divine med Sebastien Tellier haha. Iaf är det den jag mest har lyssnat på de senaste dagarna.
Vad ser du om du tittar till höger: En dörr
Vad gör dig glad just nu: Att det verkar som att jag är ledig imorgon
Vad ska du göra härnäst: Efter dett ablir det nog till att nanna.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Inget speciellt alls just nu faktiskt. Varken ditt eller datt.
Kläder just nu: trosor, strumpor, bh, linne, tröja, munktröja, mjukisbyxor. Skulle i princip behöva mer för jag fryyser. Ett par vantar hade inte suttit fel heller.
Sommarplaner: Såå långt har jag inte kommit än faktiskt haha. Ingen aning.
Hur många kuddar sover du med: Tre
Är du kittlig: Ja
Snarkar du: Jag vet faktiskt inte. Enligt min pappa gör jag det ibland. Vet dock inte om det är sant eller inte haha.
Vad var det senaste du såg på tv? Hederliga andra avenyn haha.
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Pappa som tittar på tv
Drömde du något inatt? I så fall - vad ?Jag drömde som satan imorse, vad kan jag inte komma på.
När skrattade du senast? Innan när jag störade mig med Sandra
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Bo och bo. Jag skulle kunna tänka mig att ha ett hus utomlands som man kan bo i då och då, gärna på vintern. Skulle väll kunna överväga att plugga utomlands ett tag. Men jag har svårt att se att jag skulle kunna/vilja flytta till ett nytt land allt för långt bort och bo där för alltid. Men ja, man ska väll aldrig säga aaldrig!
Brukar du skratta för dig själv: Jao det händer
Äger du några converse: Nej
Hur svarar du i mobilen: Haha det beror jävligt mycket på vem det är som ringer. Men för det mesta "Hej det är Lina" eller " HaaaallÅÅÅ jaaAAAA"
Antal timmar sömn inatt: Typ nio kanske
Brukar du komma i tid: För det mesta gör jag nog det
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Hade du en bra kväll igår: Den var väll helt okey, gjorde inget speciellt
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka, ha sex, känna på ett par bröst, gå på stan, titta på ett foto av mig själv som tjej och se vad jag tyckte och, köpa snygga killkläder.
Är du nöjd med ditt liv: Ibland ja, ibland verkligen nä! Men ja, ska man svara rakt av om man ser på hela helheten så måste jag svara att jag är nöjd. Vore hemskt att svara något annat när man vet hur förjävligt vissa människor har det.
Vad gör du i morgon: Sover så länge jag vill, fortsätter med fotoalbumet, städar lite, träffar Anton
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, och skön som fasiken var den.
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Absolut
När grät du senast: Hum..vet inte vilken dag det var. Någon dag sedan
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nä
Solar du ofta: På sommaren ja, på vintern typ aldrig
Tror du på ett liv efter döden? Nä jag gör ju inte det. Tyvär kanske man ska säga, hade ju nog varit ganska skönt om man gjorde.
Vad hade du sagt till gud om du träffade honom? Förlåt för att jag inte har trott på dig, kan du förlåta mig?
Tycker du om sushi? Hehe, jag har bara käkat de två gånger. Då var vissa saker goda och vissa äckliga. Tillägas ska dock göras att jag går och blir sugen på de goda bitarna ibland.
Har du tandläkarskräck? Skräck är väll till att ta i, men på sista tiden har jag börjat avsky det mer och mer.
Senaste låt du hörde: Love is my drug

Nä, noooog!
Tjiiingeling och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback