Visiten i Linköping!

Tillbaka i Malmö efter en treevlans visit i Linköping.
Kvällen i torsdags började med förfest hemma hos Emelie&Martin sen blev det utgång.



      

Sega och danna vaknade vi igår. Vi käka frukost och piggna till lite, sen begav Emelie och jag oss ut på tur och Emelie visade lite som var värt att titta på. Från söta getter till gamla hus&skyltar.



      

På kvällen blev det grillning på gården och efter det blev det en hejdundrans kul impuls kväll som innehöll uppdrickning av drickan som vi hade kvar från förgående kväll, det blev en massa "drickespel", dansksnackande, sjungande, värmeljus, negerbollar. Dessutom gjorde vi detta med självaste killen som spelar han lilla pojken i "Glas blåsarens barn" haha :p!


     

Idag innan jag åkte med bussen hem hann vi med en liten glass och liten tur i en park. Så det har varit mys och kul dagar =)!

Nu är jag helt slut i rutan och ska bege mig mot  sängen.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wiiiieeee tack för mysiga dagar! ses snart igen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback