Vilken trevlans valborg!

Igår var det verkligen en supertrevlans dag. En heldag dessutom.
Träffade Emelie och Marcus vid tåget och sen tuffade det iväg till Lund där vi inköpte korvar, godis och jordgubbar. Efter det bar det av till parken där det kryyllade av ungdommar, runt 15000 för att vara lite mer exakt. Det var smockat och in till mitten skulle vi där Martin och compani höll hus. Efter lite om och men, trampande på filtar, trampande på någons fötter, någons fingrar, någons ölburk osv kom vi fram, någon sittplats fanns det inte så vi stog snällt upp ett tag. Solen steeekte, det var varmt, det var trevligt och skön stämming. Efter en stund började iaf lite folk gå och käka  eller nått så då slog vi oss ner med våra filtar och hade det allmänt supertrevlans =)!

   
  
    
    
  

Efter Lund bar det för min del hem en liten sväng för att lämna av grajjer och käka lite. Sen bar det av hem till Marcus.

   

Efter det en snabbis till någon fest på rönnen och sen till kb. Men när vi kom till kb började jag tänka på refrängen och lämnade. Klockan var väl typ ett då, men kändes som typ 6 på morgonen.
Men som sagt en sjukt trevlans dag. Tack tack gott folk!

Nu ska jag snart köra och hämta farmor och sen blir det lite firande av min käre faar som fyller år idag. Grattis Grattis!

Tjiiingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

oooodelady vilken underbar dag det vaaaar!!! love love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback