Två!

Jag har hunnit vakna, titta på vakna med the voice, titta lite på "djurakuten", käkat frukost, klä på mig, åkt till posten i Limhamn med Anton, åkt tillbaka hem, käkat falafel och suttit här ett ganska bra tag nu tycker jag.
Vad har vi klockan till ? Jo bara TVÅ , känns som att klokan är fem eller något åt det hållet, men icke. Jag bara tackar och tar emot när tiden inte totalt rusar iväg. Min käre faar, sa för någondag sedan något mycket klokt om tiden och att ha tråkit. Nu kommer jag ju såklart bara för det inte ihåg riktigt vad det var. Men det lät iaf bra!
Resten av dagen blir till att trixa lite med arbetet och sen blir det en stanrunda med Sandra.

Det ser dessutom ut som att det ska bli regn lite här och där i Göteborg! Men vi lyfter upp det dåliga med att det då förhoppningsvis är mindre folk, eller nått.

Åter ett onödningt inlägg haha, återigen ett födriv från att börja ta tag i arbetet!
Fast på ett sätt är det bra att det är ett sånt arbete som man inte behöver direkt lära sig något på utan att det "bara" är till att göra. Jag satt och hjälpte Sandra att förhöra henne på ett prov som hon skulle ha idag. Fy fan alltså. Jag är glad att jag slipper plugga sånt tråkit skit, jag är glad över att slippa känslan av att baar vilja riva sönder boken och slänga den i väggen. Fast trots allt infann sig känslan igår lite fast att jag bara förhörde henne.
Ähh....

Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback