Tisdag!

Trevlans tisdag idag, men fy fan vad snabbt dagen har gått.
Blev en ministan runda och lämna tillbaka ett linne, köpa solglasögon och ett nagellack. Sen blev det lunch med töserna, trevlans trevlans och nu har jag typ precis tränat med therese.

Igår hittade jag föresten en bild från studenten på Saras bilddagbok som jag aldrig har sett förr (tror jag?). Det är ju alltid trevlans. Stuuuuuudent! Om inte allt för lång tid är det ju åter dags att gå på student, se alla fulla och glada människor som springer omkring och antagligen har en av sina roligaste dagar i livet. Själv kommer man återigen att tänka att man vill uppleva det en gång till. Återigen Lycka på den dagen =)!



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Student-Lina // E

2009-05-05 @ 19:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback