Tidsfördriv!

Okey. Det är lördag kväll och jag har inget för mig förutom att snart kolla på Robinsson.
Därför får denna lista utgöra ett tidsfördriv. Och ja, jag har tagit den, men det känns som en såndär lista som vandrar runt från den ena till den andra..så hum.. det spelar inte så stor roll.
Att jag dessutom har gjort ganska många sånna här listor och därför har svarat på många av dessa frågorna redan hör inte riktigt hit, eller? Men har man inget spec att göra så har man faktiskt inte.


STEG 1

Namn: Carolina
Bor: Malmö, Tygan 
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Nått ljusbrunt / mellan blont / brunt med lite ljust i, jag vet faktiskt inet vad man ska kalla det? 
Skostorlek: 37/38
Civilstatus: En ickesingel
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.

STEG 2
Skor som du bar idag: Svarta ballerina
Dina svagheter: Jag kan vända i humör sjukt snabbt. Visst det är bra när det går från dåligt till bra, men från bra till dåligt känns inte lika upplyftande. Känns lite som att jag är en person som har två personer i mig som tjaffsar med varandra. Ibland vinner den ena och livet känns som en trevlig väldoftande sommaräng en solig dag där underbar musik spelas, ibland vinner den andra och det känns som att någon ska rycka bort mattan och att jag ska falla tusentals meter utan något ljus på vägen.
Rädsla: Att jag ska befinna mig i mitten av livet och inte vara tillfreds.

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Hum...? tja, jag vet inte vad det skulle vara..kanske sol eller regn idag?
När somnar du: För det mesta mellan 22-00.30

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola
: Pepsi
McDonalds eller Burger King: Burger King
Adidas eller Nike: Spelar ingen roll
Lipton Ice Tea eller Nestea: Hum?, ingen aning
Choklad eller vanilj: Chokoläääd

STEG 5
Svär du? Ja
Sjunger du? Det händer det händer, mer med vissa än andra hehe.
Duschar du varje dag?Nä, inte alltid.
Röker du? Nope
Gillar du skolan? Beror väll på vad man pluggar. Jag antar att det kan vara kul om man pluggar nått man tycker är intressant, annars är det nog ganska mycket skit. Typ som historielektioner haha.
Tror du på dig själv? Toppar och dalar eller hur det nu är man så fint  man kan uttrycka sig. Nä men som sagt, ibland mer ibland mindre.
Vad har du åstakommit som du är nöjd/stolt över? Att jag har rest efter studenten. Både att jag kom iväg på Asien resan med Jeanetta och impulsaren med Emelie. Visst inget av det är några eeenorma års-resor och jag vill göra fler långresor. Men om det av någon anledning inte skulle ske kan jag iaf vara lite hyffsat nöjd med det jag har gjort. Mest "stolt" är jag väll dock för Asien resan med Jeanetta som jag nu inte ens kan fatta att det faktiskt blev av, att det funkade att åka med en främling och framförallt att jag gjorde det. Känns som att det har gett mig mer nu i efterhand av att veta att jag gjort det än vad det gjorde unde själva resan. 
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja

STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? Ja.
Shoppat? Ja
Ätit en hel ask müsli? Nope
Ätit sushi? Nej. Jag undrar när den första gången i livet kommer haha
Stått på scen? Nä
Skejtat? Nä
Bakat? Nä, men jag laga iaf middag idag. Det ni!
Stulit något? Nej
Ljugit? Har jag säkert, dock inget stort och "allvarligt" som jag kan komma på.
Kysst någon? Ja.
Kramat någon? Ja

STEG 7
Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull? Efter partynatten på Phi phi med Jeanetta kan jag nog säga att jag har varit jättefull, iaf för att vara mig tror jag hehe. Men däckningen har jag inte varit med om än.
Varit full? Ja.
Blivit kallad hora? Inte vad jag hört iaf
Blivit nerslagen? Nä. Dock nerbrottat om det nu skulle räknas.
Busringt någon? Ja
Gjort något som du ångrade? Antagligen, fast just nu ploppar det mer upp saker som jag ångrar att jag inte gjorde.
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Ja
Kastat en sten på nån ruta? Nä, men stenar och grenar på en dörr för att vi tyckte det var kul när någon kom och öppna och där inte stog någon haha.

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Hej och hå ja haha. Jag och min syrra kommer att fajtas om namn när/om vi får barn. Vi vill ha samma namn typ. Så det gäller att "paxa" när man kommer på några haha. För båda ligger Tindra, Bella,Lykke, Tea, simon, linus och litta sånt där ganska högt upp. Men vem vet?
Hur vill du dö? Inget jag brukar tänka på, men att dö av ålder, smärtfritt och fridfullt låter ju ganska bra bland en massa andra alternativ som finns.
Vad vill du bli när du blir gammal? Jag vill vara lycklig pensionär, ha barn & barnbarn, ha en lägenhet hyffsat centralt och en trevlig stuga vid vattnet någonstans.

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Tjo här blev det djupt. Helt ärligt så vet jag inte. Känns som en sån sak man inte vet förrens man ställs inför det om det någongång skulle ske.
Antal CD-skivor du äger? hehe ingen aning.
Antal piercings? 1
Antal tatueringar? 1
Hur många gånger har du varit med i tidningen? En massa om man räknar de gångerna när man har fyllt år och familjen har skickat in ett foto. Annars så kan jag inte komma på en enda gång faktiskt.

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? För det första så ska detta bli en bra sommar. Förutom att antagligen jobba en massa så ska det hinnas med, sool&baad, grillande, festande, utflykter lite hit och dit, massa mysigt sommargrajs, fira Hållö på Hållö, plocka blommor, ta sommriga foto och ja sånt grajs =)
Vad ska du göra i vinter? Ingen aning faktiskt!
När tog du studenten? 2007
Vad gör du efter gymnasiet? Chilla, resa, plugga, jobba.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Jag kan inte direkt se mig själv bo i något annat land långt borta från Sverige, men man vet ju aldrig vad som sker.
Vad händer till helgen? Tja, denna helgen har ju inte helt slutat än, så att riktigt så långt har jag inte kommit än. Men antingen så befinner jag mig i Malmö eller i Linköping hos Emelie och jag kan verkligen inte bestämma mig för vilket hehe.
Vad vill du helst göra just nu? Gå en solig promenad med Anton.

STEG 11
Vill du ha pojkvän? Har jag ju.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? De flesta har det redan så den frågan funkar ju inte riktigt. Men vi kan ju välja att ta det ett steg längre. Vem gifter sig först? vilket jag iof inte har någon som helst aning om. Mycket kan hända mycket kan ske hehe.
Vem är den perversaste person du känner? Ingen aning haha
Hur många gånger har du varit utomlands? Hum hum... om man inte räknar danmark och sånt så...tror det är tio gånger.
Vilket land är bäst? Om jag ska svara nu snabbt så svarar jag Filippinerna, men ska jag tänka efter noga så vet jag inte riktigt.

Det var de det!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Två tatueringar???

Postat av: Lina

Men har du missat den haha? tjo nä, där blev det fel!

2009-05-24 @ 09:24:13
URL: http://laiiina.blogg.se/
Postat av: Caroline

HALLÅ! "I Tygelsjö har barnen känslor - på schemat" haha, minns du inte ;)? Puss Puss

2009-05-24 @ 09:39:56
Postat av: Lina

Haha, just ja. Ja men då har jag ju varit med i tidningen ;D! vi ses sen =)

2009-05-24 @ 13:11:17
URL: http://laiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback