Rusk!

Om man jämför med de senaste veckorna har det varit värsta rusket igår och idag. Om det inte håller i sig länge, jag inte behöver gå ut för något speciellt eller det inte krävs fint väder för något speciellt kan jag allt tycka att det är lite mysigt.

En dag som denna är det till och med tur att vädret ruskar sig. Påbörjandet av den sista uppgiften till Lund har startat. Återigen som vid starten av alla uppgifter har jag noll insperation och noll bra idéer. Jag hatar den biten! Kanske just därför som jag inte riktigt vet om jag vill plugga något med " egen kreativitet" eller inte haha. Det är ju typ omöjligt att komma på något bra när man SKA komma på nått bra. Speciellt när allt ska ha en baktanke och inte göras bara för att bli snyggt. Suger ganska rejält!

Men som sagt det är dåligt väder och jag behöver inte stressa för att jag vill gå ut i solen.  Dock kan det gärna få bli bra väder till helgen, speciellt i göteborg fredag och lördag. Då kommer jag megastrejka mot regn!



Nu ska jag återgå till knepet&knopet, lyssna på blåsten, lyssna på stämningsfull lugn muuuuuusik och framförallt försöka att inte göra en massa annat som jag inte ska göra, precis som nu haha.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback