Presenterna slut!

Jag fyllde 21, jag fick kläder, jag fick pengar och jag fick en liten mini weekend till Göteborg av Anton.
Jag har påbörjat mitt 21:a år, jag har använt kläderna och nu har jag dessutom varit i Göteborg och gjort av med en del av pengarna jag fick. Nu är alltså födelsedagsggrajsen helt slut för detta året. Hum...förutom lite pengar som jag nog ska spara(?)

Det var iaf en trevlans & mys vistelse i Götelaborg =)  En ganska trött vistelse stundtals med haha, men vad blir man inte efter att ha gått upp klockan kvart i sex på morgonen, sitta på tåget och sen gå i stan en hel dag. Och vad blir man inte dagen efter av att ligga i en superskön säng och veta att man ska hem samma dag så att man inte vill sova bort dagen utan bege sig ut.
Shoppat blev det ju med. Första dagen när vi hade hur mycket tid som helst på oss lyckades jag inte åstakomma ett skit haha. Igår när vi inte hade fullt så mycket tid lyckades jag åstakomma desstu mer och det slutade med en tröjja, en t-shirt, två linnen, en väska och en kruka!


Tack igen Vääent för en superbra present ♥ Mitt tjat om att bo på hotell är nu stillat för ett litet tag hehe. 


Sen kom jag hem igår vid halv åtta och det blev en liten tur till Carro som hade lite "grillekväll"!
Jag blev dock inte långvarig utan begav mig hem och sussa i min säng för att gå upp och jobba idag.
Fy fan för dagens jobbedag. Ovanligt jävla tråkit, det är dagar som denna jag undrar hur fan man står ut en hel sommar. Men men..har jag lyckats två sommrar innan ska jag väll lyckas denna. Speciellt med två veckor ledigt som jag inte har haft förr =)

Jag undrar lite föresten vad som ska hända med alla ens blogginlägg. Tänk så mångas "dagböcker" eller vad fasiken man ska kalla det som kommer försvinna om alla bloggar bara stängs ner. Tänk så sjukt mycket text, minnen, bilder, känslor, upplevelser, glädje och sorg som kommer att försvinna överallt då haha..
Dessutom funderar jag på om man hade sparat/skrivit ut alla sina inlägg om man skulle få för sig att göra det någon gång, eller om man skulle skippat dem som handlar om dåliga saker/dagar som man inte har någon som helst glädje av att behålla eller komma ihåg..hum ja vem vet.

Näe, ha en skön söndagskväll gott folk!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: emelie

haha mm det vart systemaren =) ser ut att haft det myysigt i gbg, så kul for you :) Och föresten så är inte alls presenterna för i år slut om du ser till att ha partajas snart =) puss puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback