Ny vecka på G!

Då var vi där igen. Måndag - Ny vecka.
I lördags efter jobb blev det en trevlans stund på uterummet med Emelie och lite dricka och Carro kom med förbi en sväng =), sen bar det av till Kb.

Igår blev det scones bakning med Sandra eftersom att det var värsta bristen på något gott att käka hemma.
På schemat stod sen att ta mig till Anton vilket jag gjorde. Vi åkte på cykeltur och tittade på en massa hus här omkring. Haha, det är fan vilka "palats" vissa bor i . Vissa snyggare än andra. Det roligaste hade ju varit om man fick gå in i alla husen och se hur det ser ut. Men efter att ha sett hur alla dessa stora hus skyltade med en massa om att dem hade larm fick vi snällt nöja oss med att kolla utifrån.
Klockan kvart över sex väntade vi på att det skulle knacka på dörren och levereras pizza till oss som vi hade beställt. Kom det någon pizza? Klockan blev halv sju -  ingen pizza, klockan blev kvart i sju - ingen pizza och Anton ringde till dem. Hade dem fått någon beställning? Nope. Vi fick beställa nytt, även denna gång en vesuvio, en kebabpizza och en fanta. Denna gång skulle det dröja en timme. Vi var nu lite efter i vårt äta schema och var hungriga, men efter bara en halvtimme knackade det på dörren. Vad hade vi fått? Jo en vesuvio och en kebabpizza. Hade vi fått en fanta? Nope Nope, det blev en Cola.

Inatt drömde jag att jag tidsmässigt fick ett så jävla bra schema på jobb till i sommaren. Pengamässigt var det desto sämre haha.

Nu måste jag fördriva lite tid innan Anton kommer tillbaka från skolan.



Tjingeling
på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback