Mitt i veckan!

Imorrn bär det av till Emelielus i Linköping =)  Det ska bli trevlans trevlans, man kan ju ibland faktiskt behöva se något annat än det gamla vanliga som man går och ser daaag ut och daag in, eller nått.
Imorrn blir det  party i vitt hehe, sen hoppas jag på sool =)
Det enda jag inte helt ser fram emot är att åka buss. Det känns sjukligt drygt. Men böcker är nerlaggda och ipoden är laddad så antagligen går det smärtfriare än vad jag har tänkt. Vilket jag nästan är säker på att det gör haha.


Dessutom vill jag ha så händelserika och trevlans dagar som det går nu denna veckan och nästa vecka. Tiden får dessutom gärna gå sakta. För sen börjar jobbandet.
Fast det låter inte riktigt som att händelserika&trevlans går ihop med att tiden ska gå sakta..

Arbetet som jag hade tänkt vara klar med innan jag åkte är jag såklart inte klar med. Meen, det får ordna sig snabbt när jag kommer hem hade kan tänkt. Humm...!

Näe gott folker, nu ska jag sova!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback