Jordgubbsblomma!



Det blommar och har sig, snart blir det jordgubbar =)!
Ganska töntigt nog måste jag erkänna att jag blir ganska glad av att fylla kategorin "Vår & Sommar 2009" med bilder.

Denna soliga dag har jag vaknat tidigt. Det blir så när man vaknar på Antons rum som är fyhelvetes jävla ljust. Jag har ju som sagt lite problemas med att sova när det är ljust. Inte kommer det in ljus från bara ett fönster heller, nej nej. Det kommer in sol från ett fönster och en glasbalkong dörr. Inte har dessa några trevliga svarta rullgardiner som jag har till mitt kära fönster, nejdå. Framför det ena fönstret finns inget alls och framför balkongdörrs glaset finns en VIT rullgardin. Vem fasiken köper en vit rullgardin och vem fasiken tillverkar detta mög? Detta gör att jag typ alltid vaknar tidigt där.

Men det finns en positiv sak med det och det är att dagen blir mycket längre. Just nu känns det som att klockan är halv fyra eller något, men ickesanicke. Snart ska jag dra mig in mot stan och fika med Johanna. Det var år och dar sedan, kommer inte ihåg ens när vi träffades sist. Sen blir det träning med Tessiless och sen kanske man hinner med lite av kvällssolen i haaaaammocken. Mys!

Sist och i detta fall verkligen minst:
Jag har typ aldrig lätt för att hitta bikinis jag tycker är snygga. När jag åkte på Asien resan (att det kanske inte var helt rätt säsong då hör inte hit haha) letade jag som en galning, hittade en halvdann som jag typ aldrig använde, innan jag åkte med Emelie till Thailand nu letade jag med efter en bikini, hittade ingen. Vad har du skett, jo jag hittade en för några vecka sedan och köpte den för att jag tänkte att det var bäst att passa på när jag väl hitta en som jag gilla. Och nu när jag inte behöver någon ser jag snygga bikinis lite var stans som jag vill ha. Soom det kan vara, litesmåsmå irriterande haha! Hade varit bättre om alla var skitfula nu tycker jag allt. Men, man kan ju alltid ha fler än en. Men kanske inte fyra?


Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Hörredudu, lägg ner påhoppen på min enastående vita gardin. Alla är inte så dystra som du utan vissa av oss vill faktiskt omge sig med lite ljusa färger och inte bara svart :P

Postat av: emelie

hahaha LINA för FAN! Jag vet världens bästa uppfinning som du får använda dig av hemma hos Anton! SOVMASK-LINA MOAAHAHAHA =D LAMBADA ps. självklart kan man ha 100 bikinis! =)

2009-05-12 @ 18:09:51
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback